Szukaj
Close this search box.

o produkcie

Asortyment w Sklepie Format-ki przedstawiony na witrynie www.format-ka.pl to produkty „handmade” (tłum. wykonane ręcznie) według mojego projektu w dużej części z materiałów nienowych. Swoje produkty wykonuję przy wykorzystaniu jak największej staranności z materiałów, które mogą być:

– materiałami fabrycznie nowymi z hurtowni tkanin, 
– materiałami tapicerskimi będącymi końcówkami bel, skrawkami po produkcji, 
– używanymi ubraniami (swetry, bluzki, spodnie, itp.) i tekstyliami (pościele, poszwy, torby, itp.)
– elementami sztucznej biżuterii i innych tworzyw.

Założeniem produkcji asortymentu w sklepie Format-ka jest tworzenie nowych produktów z materiałów, które pozwalają na ponowne ich odzyskanie i  nadanie im nowej użyteczności. Wszystkie materiały przed użyciem zostały przeze mnie odpowiednio wyprane i wyprasowane oraz odpowiednio przygotowane do procesu produkcji i sprzedaży.

Stworzone przeze mnie produkty są produktami nowymi i nieużywanymi, ale ze względu na to, że wykonuję je z materiałów wtórnie wykorzystywanych może zdarzyć się, że będą nosiły niewielkie ślady użytkowania bądź niedoskonałości. Wszystkie takie elementy zostaną opisane na stronie produktu, albo pokazane na zdjęciach produktu.

płatność 

Sprzedawca udostępnia następujący sposób płatności:

– płatność na rachunek bankowy Sprzedawcy: mBank, nr rachunku: 12 1140 2004 0000 3502 7603 6100,
– płatność gotówką Sprzedawcy po wcześniejszym ustaleniu.

Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 2 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Dokonanie zapłaty następuje w momencie, gdy Sprzedawca otrzyma należność za Zamówienie na swoim rachunku bankowym. 

dostawa

Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w chwili odnotowania wpłaty na koncie. Wszystkie przesyłki są rejestrowane.

Termin realizacji w przypadku produktów gotowych z Zamówienia to 2-3 dni robocze.

Ewentualne opóźnienia w realizacji zamówienia konsultowane są bezpośrednio z klientem.

Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy, który może wahać od 24 godzin do kilku dni i zależy od lokalizacji miejsca dostawy. Możliwa jest wysyłka za pośrednictwem:

– Poczty Polskiej,
– Inpost.

Koszt wysyłki zostanie doliczony przy składaniu zamówienia. Prosimy o dokładne podanie adresu wysyłki, w celu uniknięcia problemów z dostarczeniem towaru.

odstąpienie od umowy, zwrot produktu

W przypadku przygotowywania produktów na zamówienie, rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji Konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb Konsumentowi nie przysługuj prawo odstąpienia od umowy.

W sytuacji dokonania zakupu produktu gotowego Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Termin 14 dni, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy lub drogą mailową na adres: k_ambroziak@wp.eu

Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Po dostarczeniu przesyłki zwrotnej do naszej pracowni dokonamy zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy i dokonanego odesłania przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument w przeciągu 3 dni roboczych od dostarczenia.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Goławicka 1/24, 03-550 Warszawa.

reklamacja

Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. Jednakże w przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy lub na adres email: format-ka@format-ka.pl.

W reklamacji należy zawrzeć zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

Produkt w ramach procedury reklamacyjnej należy przesłać na adres: ul. Goławicka 1/24, 03-550 Warszawa.